I've told you about
my obsession for wooden crates.
I've looked for them a lot
on internet and in some
antique markets,
but the fact is that what I
have been able to find
was too expensive.
Maybe they are too
"in fashion" now, so
their cost is high.
Now, if you think that
the philosophy of using
the old wooden crates
is to recycle and to save money
(like I do), well,
spend a lot of money for
buying them is just
ridiculous.


Vi ho parlato della mia
ossessione per le cassette di legno.
Le ho cercate un sacco su
internet e in alcuni
mercatini, ma il fatto è che quello
che trovavo costava troppo.
Forse sono troppo
"di moda" e il loro costo è alto.
Ora, se pensate che la
filosofia che stà alla base dell'utilizzo
delle cassette di legno sia

il riciclo e il risparmio di soldi

(come penso io),
bhè, spendere un sacco di soldi
per comprarle
è proprio ridicolo.





So, what did I do?
I used some apple wooden crates
I already had,
and painted them
to look like "vintage"!!!!

Quindi, cosa ho fatto?
Ho preso delle cassette
di mele che avevo già,
e le ho dipinte
in modo tale da farle
sembrare "vintage"!!!!



Now they are a little bit
empy and I have to find
something nice
to display!

Ora sono un po' vuote
e devo trovare
qualcosa di carino
da esporre!



PS: I will told you how I transform them soon!!!

PS: vi racconterò presto come le ho trasformate !!!


Linking it to:

0 comments:

Post a Comment

 
Top